четвер, 11 жовтня 2018 р.

Ми – за здоровий спосіб життя

    Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно. Бібліотека для дітей, як соціальний інститут покликана відповідати на нові вимоги суспільства, а тому формування здорового способу життя є одним із найактуальніших напрямків у бібліотечній роботі.
    10 жовтня в бібліотеці було проведено інформаційний мікс «Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати». Метою цього заходу, було навчити дітей правилам особистої гігієни, як берегти та зміцнювати своє здоров'я. 
    Діти брали активну участь у цьому заході: з цікавістю розв'язували кросворди, відповідали на питання вікторини, добирали прислів'я і приказки про здоров'я, складали свій режим дня.
    Також діти мали змогу ознайомилися з цікавими книгами і журналами, які допоможуть їм краще дбати про своє здоров'я.
    Інформаційні матеріали, книги, брошури, буклети, в простій і доступній формі пояснюють нам, як саме потрібно вести здоровий спосіб життя.

    Сьогодні, 11 жовтня,  на території ДНЗ «Веселка» бібліотекарі зібрали дошкільнят на подорож пізнавальними стежинами «Країни міцного здоров'я».
  Під час заходу діти змагалися в різноманітних конкурсах: відгадували загадки, розв’язували інтелектуальні завдання, демонстрували спритність у різних конкурсах  і іграх.
    Діти пізнали світ прекрасного, цінність власного здоров’я у формі цікавої і захоплюючої грі.
     «Найбільше багатство – здоров'я». Коли людина здорова, вона може все здолати, про все мріяти і досягти своєї мрії у житті.

Немає коментарів:

Дописати коментар