четвер, 8 липня 2021 р.

 Рід, родина, рідня- це моя сім’я.

Родина – це найрідніші, найближчі люди, які допомагають усім нам у складних ситуаціях, дарують нам тепло. Родина – це безпечний і затишний рідний дім, а родинне тепло, й уроки життя – це те, що людина бере із собою в усі дорослі шляхи.

 Коли є тепла мамина посмішка, надійне батькове плече, добра порада брата, підтримка сестри, веселий сміх дітей і сповнений любові погляд чоловіка чи дружини – це найбільше щастя… У душі оселяється спокій та гармонія, якщо ти знаєш, що уся твоя родина щаслива і здорова.

День родини є відносно новим, проте, важливим й актуальним святом, тому що родина – найсвятіше, найцінніше, що є в житті кожної людини.

В бібліотеці для дітей  було проведено годину сімейного спілкування  присвячену Дню родини. 




Цитати про родину

Родина – це те первинне середовище, де людина повинна вчитися творити добро (Василь Сухомлинський)

Моя родина – це моя сила і моя слабкість (Айшварія Рай Баччан)

Кожна родина – це справжній маленький культ (Чак Паланік)

Ніякі проблеми не страшні, якщо вдома тебе чекають люблячі люди (Шахрукх Кхан)

Родина – ось що найважливіше, ось що змушує битися моє серце (Філіппа Грегорі)

Тож в цей святковий день, щиро бажаю кожній родині мирного неба, щасливої долі, міцного здоров'я, добробуту, благополуччя, злагоди та любові. Нехай будуть щасливими і вдячними ваші діти, а буденні клопоти завжди радісними і приємними. Нехай для кожного з вас родина буде самою надійною фортецею, тим місцем, де завжди зрозуміють, підтримають і допоможуть.


Немає коментарів:

Дописати коментар